Nikon shop in shop går ut på at besøkende kan komme inn i Nikon avdelingen for å teste, ta på og få en følelse av hvordan produktet er i bruk før man kjøper. Arealet som er brukt til å presentere Nikon er 50 m2 og her kan man leke seg med alle Nikonprodukter FotoVideo tilbyr.
- Nikon shop er noe vi er veldig glade for og stolte av å kunne åpne i Oslo. Dette konseptet innebærer at vi integrerer kunder og produkter på en ny måte. Det er også lett for kundene å få ett overblikk over alle produktene Nikon har å tilby, sier Bjørn Mangset, Country Manager, Nikon Norge.
I tillegg til konsistent merkevarefremstilling vil også kundene kunne ta og prøve produktene. Vi håper at en slik form for butikk vil gjøre det lettere for kunden å finne rett produkt til sitt bruk, sier Roar Sandvik, Leder i FotoVideo Norge as, som også understreker at FotoVideo-ansatte har stor kunnskap om Nikons produkter.
Dette er første Nikon shop som er åpnet i Norge. Tidligere er det åpnet en Nikon shop i Stockholm.
- Nikon shop er noe vi er veldig glade for og stolte av å kunne åpne i Oslo. Dette konseptet innebærer at vi integrerer kunder og produkter på en ny måte. Det er også lett for kundene å få ett overblikk over alle produktene Nikon har å tilby, sier Bjørn Mangset, Country Manager, Nikon Norge.
I tillegg til konsistent merkevarefremstilling vil også kundene kunne ta og prøve produktene. Vi håper at en slik form for butikk vil gjøre det lettere for kunden å finne rett produkt til sitt bruk, sier Roar Sandvik, Leder i FotoVideo Norge as, som også understreker at FotoVideo-ansatte har stor kunnskap om Nikons produkter.
Dette er første Nikon shop som er åpnet i Norge. Tidligere er det åpnet en Nikon shop i Stockholm.
Nikon